yougotadirtymouth

Alla inlägg under september 2013

Av Proud Directioner - 14 september 2013 10:33

Hej bloggen! Förlåt att min blogg har blivit uppdaterad pålänge, det är på grund av skolan. Skolan  är as jobbig med mycket läxor och sånt! Men en sak som är rolig att jag börjat spela piano, jag har inte kunnat det och så fick jag öva 2 låtar och det lät riktigt bra :)) Hoppas ni fortfarande läser min blogg fortfarande jag skulle bli jätte glad då :) 

Har skaffat Ask.fm men ska göra kontot så snart så kan ni fråga frågor! Byeee

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hiii. Är svensk. Älskar One Direction, och är en Stolt Directioner. ❤ Svarar gärna på frågor såå fråga påå ❤ Byyyye

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du sett One Directions nya musikvideo -Best Song Ever? ❤💕
 Ja, älskar den *fangirl* ❤
 Den är väl bra.
 Den är väl okej antar jag.
 Sådär, inte den bästa.
 Fattar inte meningen med den.
 Usch, världens dåligaste?!?!
 Skojar du med mej?!?!?
 Vad är One Direction?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards